En God Fortsättning

Jaja,Nu Måste Ju Alla Få En God Fortsättning På Det Nya Året.Jag hoppas att alla har fått fina julklappar i alla åldrar och det är ju roligt.Jag själv var jätte nöjd men våran fina julafton och vi alla vi fick åtminstånde en jul klapp ver men vi fick ju alla ännu mer än en och om jag får välja alla högtider som jag giller så är det,julafton,min födelsedag,påsken halloween och några andra men mina två favvisar är julen och min födelsedag de5t är mina favoriter men ändå man måste ju också ta med första april den är ju jätte rolig.Jag längtar också till nyårsafton men nu måste jag nog sluta hej då


ojoj snart slut

snart så är december dagarna slut och det är ju synd och det vill jag inte och jag har precis haft siri i min famn och det var jätte kul och jag är lite s¨må sjuk och jag sitter och nyser och snorar men hej då

Juldagen!!

Idag är det juldagen och jag har kommit hem från anna och allt det här fick jag i julklapp:en egen och alldeles ny keyboard,parfym och vet ni va lina och jag fick en exat likadan julklapp av varandra men iallafall
jag fick strumpor och 2 par vantar en docka av prslin som sitter på en släde och enny badroch och godis
en rulle med twix och ett litet paket polkagrisar av lisa och jag blev jätte glad över mina saker och jag fick
åxå en lila klänning och en fin tröja men den ser ut som en skjorta men det var iallafall den bästa julen någånsin av alla dem här åren och min keyboard har jag saknat jätte mycket men jag ringde miriam när jag kom hem och sen så gick jag upp och spelade på min keyboard jag kan ring ring,björnen sover,lille katt och en massa andra ochså så det är lite jobbigt att komma ihåg alla men nu så vill jag sluta jag börjar att få ont i mina små fingrar också är det att jag mår illa men hej då


snart så händer det

ojoj det är ju JUL snart ochjag kommer att få ett jättestort paket och jaf är jätte spänd.Jo jag älskar påsken,julen,min födelsedag pch nu kommer prisutdelingen på första plats:Julafton.På andra plats:min födelse dag,och nu återstår bara en dag kvar och det är som kommer på tredje plats:påsken och det är en bra dag och så men den är lite jobbig för att förra året så skulle vi hålla i en kyckling som pep och alla stog i en ring och när kycklingen slutade pipa så bröts kedjan och det var inte kul alls för att det sen blev påsklov och nästan alla dagar så var vi på frillo.suck.men nu måsta jag sluta  hej då

sista dagen

idag är det sista dagen p´å skolan och det är bra men sisseka och jaf måste fortfarande vara på frillo och det är jobbigt men hej då

julbord

ja,en rolig dag idag vi hadde julbord i skolan och det blir det hemma också vad kul för mej och jag längtar till julafton det är bara 6 dagar kvar ojoj men det tar sin tid men det händer väl till slut nåja pappa väntar så nu måste jag gå hej då

dagen innan sisselas födelsedag

Imorgon så är det sisselas födelsedag. Tror ni att jag längtar??Nej då jag längtar då inte eftersom att det kommer in´te att bli en lungn sekund förrän efter kalaset och jag tror det håller på till kl 17.00 och det är nog ganska jobbigt men det ska nog fungera med ett kalas med en MASSA småglin men jag måste sluta nu så hejdå

HoHoHo

138697-1


idag så kom siri till oss och hälsade på med sina syskon Robin och My det var jätte kul men siri började då och då att gråta men hej då


den 5:te december

idag åkte alla som har finska till finska karungi och såg på en teater och fick glass och det tyckte jag,anton.miriam och kristoffer var orättvist men ´vi nfick en liten bit pepparkaka som elisabet hadde gjort själ men niko kom och så att vi fick så dem blev lite avundsjuka men dem var också glada eftersom dem hadde fått glass men jag ska sluta nu.hej då

roliga dagen

idag så har jag gjort kroppar till min robot som är till en teater men jag vet inte när den är.
idag så kommer nog pappa och hämtar mig och sissela men jag måste sluta nu hej då

hemma

idag så gjorde jag inte så mycket men längtar så mycket till julafton.mamma satte upp julkalendern inatt och vi fick den 1 godisnallebjörnar och idag en twix men min tid är snart ute så måste sluta förlåt att jag skrev så lite men jag är trött hej då