GOTT NYTT ÅR

JA GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA SUPERHÄRLIGA WEBBLOGGARE HA ETT REJÄLT GOTT 2008
OOOPPPSSS MENARE 2009
GOTT NYTT ÅR


Frillo imorrn längtar (otroligt va?)

Hejsan.Imorrn så ska jag vara på fritids  och det fick JAG välja själv om jag ville eller inte men det blir ju inte så många barn och bara 4 timmar så jag ska berätta för Elli vad jag fått i julklapp.
Nästa inlägg blir det mer bilder på mej och när jag sitter i tomtens knä och delar ut julklapparmmmmmuuummsss
Mmmm smaskens.
Har inte så många bilder att lägga in men ska skriva mera också.
Ska kanske ta me dkameran och ta lite bilder där och lägga in.

nåja nu är klockan 23:29 så jag borde nog  sova nu så God natt sov gott.♥


Nu Elli

Nu Elli ska du få dina bilder på Härja som lovat!!monster






hon e så söt!

nåja jag ska skriva mer efter jul men nu kommer bara lite bilder