Jaha också var julen över...

Jaha också var julen över för i år 364 dagar kvar till nästa och i julklappar fick jag:En mp3 spelare,Godis,Harry Potter och halvblodsprinsen i bok,Lady och Lufsen i bok,En stereo,En karaokemaskin,Ett Nattlinne,strumpor,Ett halsband,Ett hjärtformat litet skrin med en massa utsmyckningar,En ring och en massa annat och jag blev jätteglad over allt och nu undrar vad ni fick berätta och skriv en kommentar HEJ DÅ GOTT NYYT ÅR

Tjabba tjena hallo jag säga så

Hej på dej du som läser!Jag tror inte du heller kan vänta till på måndag för då är det JUL JUL JUL HÄÄÄRLIGA JUUUL.På lördag så kommer världens bästa syrra min natalieeeee min syrra.Jag är nar jag skriver detta så e jga hos linda och ska vara här till 20:00 och sen få åka hem (och det är mycket skönare än att vara hemma) jag har inte köpt en enda julklapp och jag ska nog fara på fredag imorrn kanske eller på söndag nån av dom dagarna eller på lördag vem vet men nu har jag tröttnat på att skriva så nu ska jag sluta och det blir säkert DUBBELT så mycket på julafton hej dåå

SNART SNART...

 åååååå jag kan knappt vänta det är 5 dar till jul och då kommer jultomten med en massa julklappar till er alla om ni nu har varit snälla kommer med alla det har jag iallafall (KAN VI SÄGA) jag tycker att det inte ska vara helt prfekt på julen eller vad tycker ni?jag kan då säga att man inte ska åka bort på julen.Var bara tvungen att sätta in bilden.image8

hej på er allahopa

Hej på dej.Vad kan man hitta på när man är HHHEEEEELLLLLTTTT ensam på fritids och utan sissela?Jo man sitter vid datorn tills pappa eller mamma kommer och hämtar en och det är ju inte så jättekul


Hejsan tjosan

Hej på er allihopa jag e trött så prata inte med mej jag hra det SÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkiogt på frillo det är alltid halv 6 och det är så jobbigt och sen så ska man gå upp klockan7 hej dåimage6