hmmmmmm

Idag så visste jag inte vad jag skulle skriva så jag bara skriver och i söndags så var jag på filips kalas och det var kul och jag var den första som kom till kalaset och sen kom noel och sen kom henny och lydia och dem kom tillsammans men hej då

tjoho

Idag så var vi i skogen hela dagen och vi jobbade inte någåt eller jag jobbade inte nåt och det var kul och vi fick när vi kom så fick vi basta men hej då

ojojoj

Idag så fick jag reda på att vi skulle få spela in en skiva på fritids och det tycker jag ska bli jätte jätte kul och idag så fick vi hamburgare till lunch och eddie och patrik höll på att reta mej att det var hästkött men det var nöttkött och då blev det bättre men hej då

138697-3

138697-3

Markus

Markus

Markus Fagervall

Ojoj Herregud asså jag såg markus på en konsert och jag kommer att ge några foton om ett tag men inte nu men det kommer och stackars mig jag var tvungen att dusha igår och då åkte min kram från markus bort buhu snyft men det gör inget jag har ju en massa bilder på honom men hej då