I dag då?

Idag hár dagen varit jävlig seg..Vaknade,klädde på mig,åkte till skolan,hade NO...Sen går man till musiken och kan inte ett piss av Hönan Agda..Jag skulle kunna den..Ka typ bara början till mitten...Sen tar det stopp..
Sen så byttar jag låt.Byter till Diana..För den är åxå bra..Nåja..Sen går man till SO:n och skriver ner allt om Polisen,brott och lagar OSV...Det var inte så intressant som man kan tro...Sen mitt i allt ringer morsan XD

Nåja...Där slapp jag 3 minuter av so:n.Sen vart det lunch...Muums Fiberplättar U S C H!!!Hatar plättar..Det är tusan det värsta som finns..Våfflor åxå..Bluäää..Ja sen vart det matte..Gjorde hela 19 tal..Skills asså....

Sen så tog jag Ringlinjen till banken och sen gick jag tbx till busstation och väntade på bussen...Sen så for man hem och sommnade...Ja..det är typ vad jag har gjort..Nu sitter jag och lyssnar på Brolle och ska plugga till mitt Finska förhör vi har på Fredag..Hoppas det går bra...

Nåja...Nu ska jág inte blogga mkt mer..Ni har väl tillräckligt att läsa här =)

Ha det bäst//Emelie

Ny start

Nu börjar vi med ett nytt bloggeri.Jag ska försöka börja blogga varje dag.Ska FÖRSÖKA.

Ja..Idag har jag vart i skolan i hela 2 timmar.Vad nödigt att komma till skolan då...Sen fick jag åka hem med mamma för hon hämtade mig och min syster..Nu ligger dom och vilar och jag sitter här och bloggar och lyssnar på världens bästa Brolle =D.Han har verkligen världens bästa musik.Han och Elvis ofc =D

Jahapp...Vad händer idag då??=)
Själv ska jag göra lite läxor,sitta vid datan,titta tv och äta middag.Sen ska jag kanske gå ut och gå.

Ska uppdatera mera så fort det koommer mer att säga =)
Min!

Ha det helt fantastiskt..Kram på er //Emelie