långa dagen

idag så var jag inte lika länge som jag brukar men till 4 jag gillar inte att vara länge på skolan och på fredag så åker jag hem 12.00 jag längtar för att det är 1 december då och då börjag ju almanackan.men jag måste gå pappa vänter hej då

tråkiga söndagen...

igår så åkte Lina till lisa och jag hadde tråkigt igår.så jag hadde tråkigt idag åxå.men idag fanns det en hake.Lina kom hem igen och gissa vem som blev glad! jo,Lilla jag blev jätte glad.och idag så har jag ju försökt stöda mitt rum men det gick ju inte.nåja jag måste sova nu så god natt på er som läser detta bloggande.


tråkiga söndagen...

igår så åkte Lina till lisa och jag hadde tråkigt igår.så jag hadde tråkigt idag åxå.men idag fanns det en hake.Lina kom hem igen och gissa vem som blev glad! jo,Lilla jag blev jätte glad.och idag så har jag ju försökt stöda mitt rum men det gick ju inte.nåja jag måste sova nu så god natt på er som läser detta bloggande.


FREDAG en favorit dag

Exakt en månad till JULAFTON jag längtar så mycket och ídag så kom biblotikarien till skolan och visade upp en massa böcker till skolan som vi kan låna.men nu är dem bästa böckerna lånade men jag fick Lizzie mcguire modedockan.okej nu så måste jag sluta puss och kram.ps obs det är fredag


RaketDagen på skolan.

Idag så har vi gjort raketer på skolan och pysslat hela ♥långa dagen.Och när vi kom till fritids så gjorde marina,jag och henny en teater med hårfrisyr grejerna och det var jättekul och sen så målade vi på burkar och sen med sån där konstig sak som man kan ♥sätta på fönster och på glasburkar.Jag ska sätta ett par stycken på min burk.♥♥

onsdag

jag har idag blivit jätte blöt och hadde ont i huvudet och mådde illa.jag skriver detta på skolan eftersom pappa inte har kommit ännu.JAG VILL HEM TILL LINA.jag har saknat henne så mycket♥hon♥kom♥med♥flyget igår

igår

idag har jag varit på ikea och handlat en grön glaskula och en låda som innehåller fler lådor.idag så kom Lina till oss klockan 8:30 så landade hon på arlanda och var hos oss klockan 11:00 på kvällen och då sov jag, men jag blev jätteglad♥♥

samma dag

jag har haft matte,svenska och en massa andra grejer och längtar tills imorgon för att jag ska på ikea..♥♥♥


måndag

Idag så har jag varit på fritids jättelänge och har tråkigt♥ jag vill att henny kommer och är med mig och leker.....jag ska på ikea imorgon så jag har ledigt men missar ju gympan♥

vardagen

Jag har äntligen fått en egen webblog och mamma har äntligen fått jobb på ikea.
mamma var på soft-opening och köpte ett hjärta med armar och pennor.♥♥
jag har vait på skolan och är jätte trött nu så måste sluta. puss och kram