Jahapp

LochnessNU VET MAN HUR LOCH NESS SER UT IALLAFALL.


Tjabba

NEEEEEJJJJ!!!!Blev sjuk häromdagen har inte sovit på 1 natt är inte trött men hungrig.Jag har fått läskiga utslag på armen och magen blej rädd och mamma ringde sjukhuset och hin sa att det inte var farligt.Men var ju ändå rädd,fick tabletter som skulle hjälpa och det gjorde dom ju!
Här kommer 7 av mina favoritlåar du får bara sångtexten.

Elvis presley

Love me tender,
love me sweet,
never let me go.
You have made my life complete,
and I love you so.

Love me tender,
love me true,
all my dreams fulfilled.
For my darlin' I love you,
and I always will.

Love me tender,
love me long,
take me to your heart.
For it's there that I belong,
and we'll never part.

Love me tender,
love me dear,
tell me you are mine.
I'll be yours through all the years,
till the end of time.


Leonard coherell

Well I heard there was a secret chord
That David played, and it pleased the Lord
But you don't really care for music, do ya?
Well it goes like this
The fourth, the fifth
The minor fall and the major lift
The baffled king composing Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah

Well Your faith was strong but you needed proof
You saw her bathing on the roof
Her beauty and the moonlight overthrew you
she tied you to her kitchen chair
And she broke your throne and she cut your hair
And from your lips she drew the Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah

Well baby I've been here before
I've seen this room and I've walked this floor
I used to live alone before I knew ya
I've seen your flag on the marble arch
Love is not a victory march
It's a cold and it's a broken Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah

Well there was a time when you let me know
What's really going on below
But now you never show that to me do you?
And remember when I moved in you?
And the holy dove was moving too
And every breath we drew was Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah

Well maybe there's a God above
But all I've ever learned from love
Was how to shoot somebody who'd OUT DREW YA
And it's not a cry that you hear at night
It's not somebody who's seen the light
It's a cold and it's a broken Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah


Kramis kaninen schnuffel

du är min största skatt
du gör mitt hjärta glatt
och när vi kramas är jag din. din kramis, din kanin
du är så söt, jag blir så glad
vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill, att få en kram kram till
la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la

min kärlek är så stor
mitt hjärta du bebor
och när vi kramas är jag din. din kramis, din kanin
du är så söt, jag blir så glad
vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill, att få en kram kram till
la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la
du är så söt, jag blir så glad
vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill, att få en kram kram till

och om du reser bort
blir längtan väldigt kort
för jag är alltid vid din sida. din kramis, din kanin
la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la

du är min största skatt
du gör mitt hjärta glatt
och när vi kramas är jag din. din kramis, din kanin
du är så söt, jag blir så glad
vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill, att få en kram kram till


Brolle

Som om hjärtat slutat slå
Våra blickar möttes
Som om det bara var vi två

Jag kom från en by du var från stan
Våra vägar möttes
Som om det bara var vi två

När hon tog min hand jag visste redan då

De e hon jag vill leva med
De e hon jag vill åldras med
De e hon jag vill dela alla dar

Du var sexton år
En själ utan ett sår
Du fick mig glömma alla svåra år

När hon tog min hand jag visste redan då

De e hon jag vill leva med
De e hon jag vill åldras med
De e hon jag vill dela alla dar

De e hon som leder mig
De e hon som tar mig hem
De e hon de e hon som jag älskar

Jag kan inte leva ett liv utan dig
vart du än går finns du inom mig
Mitt hjärta det brinner det slår så hårt
Men ta min hand vi ska aldrig skilljas åt
Aldrig skiljas åt

De e hon jag vill leva med
De e hon jag vill åldras med
De e hon jag vill dela alla dar

De e hon som leder mig
De e hon som tar mig hem
De e hon de e hon som jag älskar

Brolle

She is my girlfriend
From another world
And when the city sleeps tonight
The stars whisper her name
She's been here before
Will I see her again tonight

Last night
I saw her face in a dream
Last night
She made it feel so real
She comes into my room
She takes off all her clothes
She lies down by my side
'Cause she's my good thing, good thing
At night she comes alive
'Cause she's my good thing, good thing

She is my girlfriend
From another world
And when the daylight fades I know

Last night
I saw her face in a dream
Last night
Her kisses felt so real
She comes into my room
She takes off all her clothes
She lies down by my side
'Cause she's my good thing, good thing
At night she comes alive
'Cause she's my good thing, good thing

Oh oh yeah

And then some time into the night
She comes into my room
She takes off all her clothes
She lies down by my side
'Cause she's my good thing, good thing
At night she comes alive
'Cause she's my good thing, good thing


Brolle

i was blindfolded by love
it took me for a ride
now all I'm thinking of
is life on the other side

gotta leave this situation
coz all my tears have run dry
a permanent vacation
and I just know that I
oh I - I just gotta get out of here
coz I'm left - behind
in heartbreak city
in heartbreak city

stayed long enough to know
I don´t know anything
I remember long ago
when love was a simple thing

gotta leave this situation
coz all my tears have run dry
a permanent vacation
and I just know that I
oh I - I just gotta get out of here
coz I'm left - behind
in heartbreak city
in heartbreak city

just gotta get out of here

gotta leave this situation
coz all my tears have run dry
a permanent vacation
and I just know that I
oh I - I just gotta get out of here
coz I'm left - behind
in heartbreak city
in heartbreak city

just gotta get out of here - ooooh


Veronica maggio
Oooheheheyyy)
Jag blev ett måndagsbarn
Hela livet blev en helg
Mmm, nu ere måndag snart
O jag lever för ikväll, (Åååh)
Sena nätter, tomma glas,
Femhundra skjuter upp problemet för ett tag (för stunden)
Men jag tror att alla snart... har fått nog av mig

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg
O helgen måste ta slut

De e fullt en lörda klockan 5,
Jag längtar alltid härifrån men aldrig hem
Skulle vilja ta det sen, vad ska det bli av mig, (Ååh)
Det finns dagar som idag, hopplösa mornar
Då jag vaknar som ett vrak
Å jag märker alla har - har fått nog av mig

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg
O helgen måste ta slut

Jag blev ett måndagsbarn
Hela livet blev en helg
De e månda snart
Men jag lever för ikväll

Föddes en lörda, mamma kalla mig för discotjej
Så på en lörda, ja då vet du var du hittar mig
Föddes en lörda, alla kallar mig för discotjej
Mamma frågar sig...

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg
O helgen måste ta slut

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort Ve-ronica med dig själv
Helgen måste ta slut... (oh!)

(Du e ett måndagsbarn
Du e ett måndagsbarn)




Det var allihopa nu dka jag lägga in en bild på min valp.Hare gött!!!

Min baby För gullig elr??