Hejsan!!!

image22Hej på dej! jag har nyss kommit på att varför ska man skriva er när det för det mesta är en som läser men iallafall jag har sportlov vecka 10 och jag ska åka till tossabacken två dagar i rad för att jag har fått en snowboard.Jag ska för 2:ndra gången försöka åka snwboard och jag tror att jag ska ta med Lisa och Miriam till tossa.Jag ska fakiskt dit på fredag vi ska ha någon friluftsdag innan sportlovet.Jag och Lisa ka kanske åka till Ruskola backen och åka slalom (OM JAG FÅR LÅNA MAMMAS SLALOMSKIDOR)och det ska bli kul isåfall!!image20Nu kommer ca 4 bilder. Ha det gött

Jiiiiipppppppiiiiiii

image18Hejsan idag så fick jag mitt nya rum jag blev jätteglad och pappa har nyss tagit ner sängen och vi två och mamma hatslitit som tusan vi ska bara sätta lite panel i mitt rumm men nu ids jag inte skriva mer bara lägga en bild eller två

Hejsan!!!

image15image16image17Hej just nu har jag bara lust att säta int bilder Glad allla hjärtans dagimage14image13

Tjabba hmd (HUR MÅR DU)

Hejsan hur mår du jag har ju som alla vet en egenlaptop oc jag har ock¨så varit hos mirre hela helgen och det var jätte kul för i söndags så var vi på kalix badhus och så skulle jag åka rutschkanan och så kom det en liten kille med svarta badbyxor med eldflammor på och bara ÖÖHH jag väntar faktiskt på någon jag bara jaha uräskta men ska jag också vänta 2-3 minjuter senare :nee du kan åka ehh det  var ju kul och sen så har jag typ nyss kommit hemimage12