Hej där!!!

HEjsan.Hur är det?Om några timmar är det 2010!Känns ofattbart att året faktiskt har gått så fort.VAd har hänt under mitt 2009?


*Jag har börjat ny skola

*Blivit moster*

Åkt till Skåne

*Varit i luleå och shoppat för första gången


*JAg har sett New Moon

*Jag har köpt mitt första par klackisar XD

*EN JÄVLA ,MASSA MERA!!!

Jag längtar verkligen till 2010.Ska bli kul med ett nytt år,+ att då är det bara 10 dagar till min födelsedag:D

Nåja ska gå nu.Orkar inte skriva så himla mycket mer för jag kmr inte på något.SKa ladda upp lite bilder på mig,hundarna,kompisarna.

Kramis/EMelie <333333

DÅLIG UPDATERING JAG VET

Hej förlåt för min dåliga uppdatering.HAR HELT glömt bort bloggisen.Srry.Jag ska bättra mig.Jag ska lovar.
Ja vad har hänt.Förra veckan var jag ich såg New Moon.En av de bäst filmerna jag har sett.Löööved it.
Jag har blivit antagen till talang för er som vill veta.Vet inte om jag ska fara ännu XD.

Besök andra bloggen åxå har uppdaterat där också snart.  www.musiklover.bloggagratis.se.

Sen måste ni panta burkar på min blogg och på www.brolle.se
VIKTIGT!!!!!!!

DET ÄR BARA 4 DAGAR TILL JUL :D:D
LÄNGTAR.
Ska bli så underbart med julafton.Ska få en massa julklappar hoppas jag.Jag har iallafall varit och köpt julklappar till familjen och några kompisar.

Nåja måste gå och uppdatera andra bloggen nu

Kramisar/Emelie

Stöd bönder i Afrika

object width="10000" height="16500">
 <param name="movie" value="
http://www.klimatrattvisa.se/blogbanner/banner.swf?blog=ZQwJOEh"></param>
 <param name="allowFullScreen" value="true"></param>
 <param name="allowscriptaccess" value="always"></param>
 <param name="wmode" value="transparent"></param>
 <embed src="http://www.klimatrattvisa.se/blogbanner/banner.swf?blog=ZQwJOEh" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="10000" height="16500"></embed></object>


Panta många.Snälla jag har själv varit på en massa bloggar och pantat ca 1000 själv.

Säg till alla att besöka bloggen och panta

Kramisar/Emelie

btw Ska bli bättre på att uppdatera