Tjabba YO YO

Hej på er idag så hadde vi mystorsdag och vi tittade på mr.beans semester och den var kul.
Jag har bestämt att jag ska städa mitt rum idag iallafall min del för att imorgon så ska jag ju på actionkväll och det ska bli kul tycker jag och jag ska dit helt ensam kul vaa

Hej på er

Hej på er alla!Jag längtar till imorgon för då ska jag mamma och (sissel GRRRR) till stan och handlaför våran månadspengar och det ska bli kul och jahg skullemegentligen till frillo men det blir nog inte av ändå så om elli läser detta så får hon inte bli sur men vi kan göra det som vi hadde planerat att göra då det kan vi gör en anna dag  men hej då

hejsan på er

hejj på er alla bloggarre jga e trött och jag väntar på att mamma ska komma och hämta mej hem och då ska jag kela med min lilla savannah och jag lanske inte skriver så myclet för jag e så himla trött men hej då nu

hej attjoooo

Hej på er (snörvel) hje jag e sjuk och det har jag vrit i  snart 4 dagar och dej var inte kul alls jag fick inte gå till skolan och det var ju helt och hållet SKIT TYCKER JAG SKIT SKIT SKIT SKIT det var det ,men hej då nu

helllllllloooo

hej på er jag har kanske inte skrivit på ett tag men det är inte mitt fel men íallafall så när jag sålde jultidningar så nu har jag sålt för nått på 3000 kanske men jag vet inte riktigt och som premie så valde jag en digital videokamera och den ska andvändas trooooo mej!!!!!!Jag har också längtat till julen och den e ju här om ungefär 5 veckor och jag vill ju med pappa och hugga gran men vu har ju så många på gården våran och det är ju egentligen bra eller och den 25 så ska jag RENSAAA RUMMET hela rummet och det är inbokat i kalendern men hej då nu♥

Hej på er alla.

Hej på er allihopa hur mår ni?jag mår bara bra men jag undrar hur många som har Netlog och isåfall ni som har så vad heter ni?Jag hnar det och jag heter "mysflickan" så ni vet och nu så ska jag snart kanske hem om typ 2 timmar men hej då nu