va måste vi

Idag så var vi på fritids och det var ganska kul jag har sytt en sovsäck till min lilla nalle och en kudde och det va kul.
Jag har också lekt och till mellis fick vi korv och oboy och till lunch korvsoppa men hej då nu

inget att göra

förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte kunnat få ha dator eftersom pappa och mamma har kommit så tidigt men inte idag och (Till mamma på fredag så ska vi och bada så säg till mig att packa badkläder) men hej då

oj då glömde visst en sak

hoppsan jag glömde an grej att säga att jag har hagt ett kalas på finska badhuset och på frasses och det var kul hej då igen

snart så händer det

 ojoj nästa vecka efter påsklovet så ska vi spela in en skiva och det ska bli roligt tycker jag och idag på morgon så¨samlades vi i matsalen och då sa elli och maria att vi skulle träna alla sångerna idag eftersom vi snart skulle spela in skivan men idag så har vi också påskpysslat och det var jätte kul men nu måste jag nog sluta så ha en bra dag alla bloggare