Sjuk.

Igår fick jag feber.Det var inte så kul,fick  vara hemma från skolan idag.Så jag valnade typ vid 9 tror jag.Har kelat med valparna.Dom e sååå söta.E helt förälskad i dom.Så nu sitter jag vid tvn och tittar på Top Model 5.Tyckte att förra ja vad ska man säga på svenska men på Engelska säger dom "Cycle" ja så förra "cyceln"vann ju Naima vilket jag tkr var rätt.Hon var ju jättebra.Cycel 3 vann Eva hon var ju åxå gaanska bra.Cycle 2 vann Mercedes hon med lupus,Cycel 1 vann ja jag kommer inte ihåg vad hon heter.Men den knäppaste i HELA Top Model är nog Tyra och Mrs Jay Alexander det är dom knäppaste tycker jag. Hmmm vad ska jag mer skriva nurå hmm...Ja nu vet jag ju jag skriver om påsklovet.Jaa jag har varit med kompisar varit i stan varit med NATTIS:D och Olle så klart jag har åxå städat rummet.Läst lite varit ute med hunden.Och ja ska ta fram mina täckisar idag eftersom vi packade undan dom eftersom vi trodde att jag inte skulle behöva dom mer men så har vi ju en jädrans massa utedagar i skolan åxå.Nåja nu ska jag gå men nu har jag ju skrivit tillräkligt.ubuhbjgkhvh

Kommentarer
Postat av: elli

Ska du sätta lösen på bloggen så vill jag med ha det!!!!!!!

2009-04-19 @ 07:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback