Jaha nu igen......

Nu ha rjga glömt att uppdatera igen!!Härreguud vad jag e glömsk i huvudet!!
Happ.Vad har häny få?Jag har fått en massa julklappar.Fick en 22" platt tv
med inbyggd dvd,En superstor stereo,godis,kläder,smink,klistermärken
tofsar,pyssel,en dvd film,disco ljustakar,ett bälte,en magisk handduk m.m
Jaa sen så på söndag den 10:nde är det min födelsedag:D längtar
något så förbaskat.Fyller ju hela 13 år då.Huhuuu blir ju gamla tanten här
ju äh jag åldras nte.Daah :D

Ska lägga in lite bilder nu.Hoppas ni har haft ett
underbart jullov.Det har jag
//puss och kram/Emelie =)

Haha vilken cooling

ÄLSKAR DENNA BILDEN =).Om Brolle läser detta
ska han inte ta det negatvit bara positivt XD


JAG OCH ROBERT PATTINSON

Hihihi jag och Robert :P



Min!

Kände nästan inte igen han först men sen
såg jag att det var Brolle!!XD


Nåja kanske ska sova nu.God natt.Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback